سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی اصل جنس

چسب کاشی پودری و خمیری در ساختمان اصل مهمی محسوب میشود. چسب های کاشی پودری و خمیری به طور کلی یک کاربرد دارند و هر دو برای نصب کاشی می باشند.

تفاوت چسب ها در نحوه استفاده، مواد تشکیل دهنده و محل کارکرد می باشد.

کاشی ها در فضاهای متفاوتی نصب می شوند، جهت نصب آنها بایستی از بهترین و مناسب ترین ابزار و مواد استفاده کرد. چسب کاشی به ایی دلیل مورد استفاده قرار می گیرد که به خوبی توانسته اند جای شن و ماسه و سیمان را پر کنند.

هر چند که روش های سنتی شن و ماسه و سیمان کماکان ادامه دارد، اما این نوع چسب ها مزایایی دارد که سبب شده افراد زیادی جذب و مشتاق استفاده از آن شوند.

جدا سازی کاشی ها و چسباندن مجدد بسیار هزینه بر است وچنانچه شما از مواد و ابزار مناسب برای نصب استفاده نکنید درگیره دوبار کاری و هزینه بیشترخواهید شد.

معرفی چسب پودری و کارکرد آن؟

این چسب یک محصول آماده بوده و در در ساخت و تولید آن به طور عمده از سیمان و یک سری افزودنی های خاص استفاده شده است.

این متریال جهت بهبود ویژگی های اساسی چسب لازم هستند و نبود آن باعث می شود کاشی ها با بالاترین کیفیت به سطح متصل نخواهند شد.

تعدادی از چسب های کاشی تولید شده اند که میزان چسبندگی را ایجاد می کنند و حتی برای چسبانیدن کاشی جدید بر روی کاشی های قدیمی طراحی شده اند و از این روی برای بازسازی ها گزینه بسیار مناسبی هستند. متاسفانه این تصور و دیدگاه وجود دارد که فقط چسب خمیری می تواند یک لایه کاشی جدید را بر روی یک لایه کاشی قدیمی بچسباند. در صورتی که چسب دو جزیی سهند شیمی با قدرتی خارق العاده و باور نکردنی با کارایی بالا، این کار را به راحتی انجام می دهد.

باید توجه داشت که میزان چسب مصرف شده به عواملی مانند مسطح بودن سطح زیر، ابزار مورد استفاده در نصب، و البته مهارت نصاب بستگی دارد.

مقایسه چسب پودری با چسب خمیری

چسب کاشی در دو نوع پودری و خمیری موجود می باشد. چسب خمیری را قبل با آب مخلوط شده اند و به صورت خمیری به مشتری عرضه می شوند. معمولا نصاب های کاشی به استفاده از چسب خمیری تمایل بیشتری دارند چون زحمت آماده سازی را به خود نمی دهند. با اضافه شدن آب به ترکیب پودرچسب، ترکیبات شیمیایی چسب فعال شده و شمارش معکوس برای منقضی شدن آن شروع می شود.

جهت مشاهده انواع چسب کاشی و چسب پودی به سبک نو مراجعه کنید

معروف ترین برندهای چسب کاشی و سرامیک

  1. چسب شیمی ساختمان
  2. چسب ساروج
  3. چسب ارژنگ
  4. چسب غفاری